RSS
Write some words about you and your blog here

6 ALASAN MENGAPA 'SAYA' HAMPIRI ZINA

Salam semua.
hari ini saya ingin kongsikan satu perkara.
Selamat membaca.

MEMANDANG seseorang terutama yang saya sayang, sangat sukar di tahan. Daripada padangan itulah akan timbulkan sautu perasaan yang akhirnya meruntun keinginan saya. Jarang nikmat penglihatan ini saya gunakan sebaiknya.

SENTUHAN bagi saya adalah untuk melahirkan kasih sayang. Tetapi, apabila saya mula menyentuh tangan pasangan yang bukan muhrim, terasakan sesuatu bergelora dalam jiwa.

BERSOLEK dan berhias menyerlahkan seri dan kecantikan saya. Ramai yang memuji wajah, rambut dan susuk tubuh saya yang menarik. Suruhan Allah agar saya menutup aurat tidak mampu saya tunaikan.

HARUMAN yang saya sering gunakan membuat orang laki berasa senang bersama saya. Alangkah bangga nya saya apabila mereka terpesona dan tergoda.

DUDUK berdua-duaan apa salahnya. Sesekali saya perlukan privacy. Lagi pun kami bukannyan apa-apa. Tetapi, bila berdua-duaan begini, dorongan syaitan sukar saya tepis.

HIBURAN menjadi pengubat kesunyian saya. Tanpanya terasa kosong dunia ini. Saya selalu bersama kawan-kawan lelaki dan perempuan ke konsert atau pesta. Masa saya banyak dihabiskan begitu daripada melakukan ibadat dan kadang-kadangsaya sukar mengawal batas-batas pergaulan.

0 luahan hati:

Post a Comment

sape nk comment sila klik disini