RSS
Write some words about you and your blog here

KEMBALI MENULIS ? INSYAALLAH.

Salam alaikum.

hoho. Sudah lama tidak berke'update'an di blog ini. Tuannya terlalu membusykan diri sehingga terabai tanggungjawab keatas blog ini.haa~

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah yang menciptakan langit dan bumi. Yang telah menurunkan rezeki kepada hambaNya. Yang menganugerahkan Iman dan Islam kepada hamba-hambanya yang dikehendaki.

budak baik seh.heh.

Yaa, sudah lama tidak menaip menyebabkan berlaku pemerahan otak yang terlampau tatkala ingin menyumbang sesuatu untuk dibaca(ok.sila muntah sapa rasa geli.haa~). Setelah lama tidak menaip aka menulis di blog ini, ada beberapa manusia ajaib yang memberi semangat kepada saya untuk terus dan terus dan terus menulis. Maka, dengan keajaiban yang mereka lakukan, saya terpengaruh lalu terpanggil untuk kembali berkarya(ceewah).

Dalam masa 5 bulan++ saya tidak meng'update', saya telah menjelajah dari satu blog kepada blog lain demi mencari secebis ilmu yang barangkali berguna kepada saya(ahaa.ini macam ayat gebang, tp percayalah, ianya benar). Antara blog yang selalu saya 'usha' ialah Angel Pakai Gucci dan Muharikah. Hooh, saya sungguh berminat dengan penulisan APG ini kerana bahasa yang digunakan mudah untuk difahami serta dapat bersantai bila membacanya. Bagi blog Muharikah pula, apa yang best tentangnya ialah isinya. Ia kadang-kadang bisa menyentap hati yang agak selalu juga ego ini(ok.saya mmg agak ego.huaa!)

Insyaallah, mungkin bermula hari ini, saya akan terus menulis. Doakan saya istiqamah yaa. ^_^


Kemungkinan besar pemulisan saya ada unsur-unsur pengaruh dari APG. Maaf ye tuan punye APG, saya terasa syok pula.hee~

ok.mulai hari ini, saya gelarkan diri saya Inche Batusuci.haha

p/s: sorry sekiranya tak tersusun.baru nak mula balik, so kurang biasa sikit.heh.(ok.ini alasan ye)

0 luahan hati:

Post a Comment

sape nk comment sila klik disini